Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

...είχα και καιρό να βγω κανονικό ραντεβού, από αυτά που πας για να μιλήσεις, όχι άλλα λέει η θειά μου άλλ'ακούν τ'αυτιά μου δηλαδή. Ε, το κατάπια το ρημάδι το λεξοτανίλ γιατί ή αυτό ή που θα μ'έπιανε χεζοβολιό από τον τρόμο μου. Ξέρεις, άμα είμαι ντυμένη αισθάνομαι ανυπεράσπιστη. Πες πες πες και αφού με έχει προειδοποιήσει ότι έχει τον τρόπο του με τις γυναίκες γιατί μπορεί να μην είναι ωραίος αλλά ξέρει να τα λέει, γυρνάει και μου λεει "για την ηλικία σου όμως καλά κρατιέσαι". Αυτόν τον άνθρωπο στο παρελθόν τον έχω γαμήσει κυρίες και κύριοι. Τέτοιο κοινωνικό έργο επιτελώ!

5 σχόλια:

  1. Η απάντηση, στο παραπάνω σχόλιο είναι, αιώνες τώρα: "για την ηλικία σου καλή η μαλακία σου"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στο παρελθόν μας όλοι έχουμε γαμήσει άτομα για τα οποία αναρωτιόμαστε "τι πήγες και έκανες ρε μαλάκα;" . Το ζήτημα ειναι να μην επαναλαμβάνουμε τα ίδια λάθη περιμένοντας διαφορετικό αποτέλεσμα :D . Καλά και συ πώς κάνεις έτσι, και μένα μου χουν πει οτι μοιάζω 28, δεν το πήρα κατάκαρδα :p χεχεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ενώ είσαι δώδεκα να πούμε; ποτέ δεν κάνω το ίδιο λάθος μόνο μια φορά. Το θεωρώ αποποίηση ευθύνης...

      Διαγραφή
    2. Ε μα! Να διορθώνουμε ό,τι προλαβαίνουμε και μπορούμε ρε παιδιά, μην τα τρώνε στη μάπα οι επόμενοι! Είπαμε, το νοστιμεύει το πράγμα αλλά με μέτρο. Από την άλλη, βέβαια, υπάρχουν κι αυτοί που το γουστάρουν το πολύ αλάτι, κάτι πρέπει να υπάρχει στο σύμπαν και γι' αυτούς...

      υ.γ: Βρε μήπως είσαι κι εσύ αναρχικό υποκείμενο με έφεση στην τάξη; Σε χαλάει η "τακτοποιημένη" ακαταστασία του νηπιαγωγείου και σένα, ε; Να το κοιτάξεις, βλάπτει το "Θίστυμα".

      Διαγραφή