Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

σήμερα μόνο κακές σκέψεις. και δεν εννοώ γυμνά, πορνό, παρτούζες και τέτοια. από τις άλλες. από αυτές που κόβεις τις φλέβες σου αλλά άσε καλύτερα γιατί με την τύχη που έχω μπορεί και να πετύχει. και εννοώ ότι είμαι πολύ τυχερός άνθρωπος.

ΥΓ. θα ανηφορήσω τα χριστούγεννα... δε γαμιέται, θα είμαι ο άνθρωπος που θα πληρώσει χίλια και κάτι ευρώ για να ρίξει πούτσο. για την ακρίβεια για να φάει πούτσο. δηλαδή και να τον φάω και να πληρώσω. είμαι πολύ δυνατός παίχτης. τεσπά. το θέμα είναι ότι με έχουν πιάσει τα συναισθηματικά μου τώρα. όχι οι τσιγκουνιές, δεν εννοώ αυτό... θέλω να έρθει και να με πάρει απ'το αεροδρόμιο... δεν θέλω να του το πω. θέλω να το κάνει. έστω και με βουντού με το ζόρι. αλλά να το σκεφτεί μόνος του. ξέρεις. αυτό. που είσαι 15. και ονειρεύεσαι αεροδρόμια. δεν θα έρθει. δεν θα έρθει.... θα παγώσει ο κώλος μου να περιμένω. έλεγα να μη φορέσω βρακί. μόλις αναθεώρησα. είδες; σήμερα είμαι πολύ κορίτσι. όχι γυναίκα. κορίτσι γαμώτο. σήμερα απλά δεν έχω πλάκα. όπως όλα τα κορίτσια.

4 σχόλια:

  1. Είναι αλήθεια ότι τα αρσενικά του βορά, και δη των Ηνωμένων Βασιλείων, έχουν μια άλλου είδους μενταλιτέ, ένα παραμυθένιο πράμα που σε απογειώνει και σε έχει εκεί ψηλά για ώρες, μέρες ...

    πέρα από το ότι διαθέτουν σωματικά χαρίσματα στο επίμαχο σημείο, κάτι καθόλου αμελητέο

    Καλό ακούγεται το σενάριο Υβ οννη, αλλά καλού κακού πάρε βρακί μαζί και εκείνα τα καλσόν για τις τρίλιζες.

    Το βρακί ανεβάζει τη λίμπιντο ειδικά όταν αυτό κατεβαίνει φουριόζικα.

    Σε περιπτώσεις δε, που δεν προλάβει καν να κατέβει, εκεί έχουμε την δημιουργία μιας πολύ μοναδικής, μαγευτικής και συγκινητικής στιγμής.

    Μετά, το τσιγάρο που ανάβει, είναι όλα τα λεφτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. συμφωνώ, φόρα βρακάκι - από κείνα που φοράς όταν δεν περιμένεις κι όλα έρχονται όπως δεν τα περίμενες -
    συμφωνώ και για τους βόρειους - αχ και ζηλεύω κιόλας - :)

    (δε μού λες, ειδοποίησες ότι πηγαίνεις; (γιατί καλό το βουντού, αλλά έχει και τα όριά του))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. παιδιά ναι, έχετε δίκιο! τη βράκα θα φορέσω! δεν έχω περιθώρια αποτυχίας σε αυτή την αποστολή! γαμήσι ή θάνατος, το έχω πάρει πατριωτικά! αν μη τι άλλο, πάω να εκπροσωπήσω τη χώρα, πως πάνε άλλοι στη γιουροβίζιον, άλλοι στο γιουρογκρουπ και ο καραγκούνης στο γιούροσκέτο; έτσι!

    ειδοποίησα. ο θίασος περιοδεύει στην πόλη σας κι έτσι ;) μήπως έπρεπε να πω το τσίρκο μεντιτερανέο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ερωτικές ιστορίες καθημερινής τρέλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή